• 14 şubat sevgililer günü

    150.
    14 şubat sevgililer günü
    Olalım bakalım....Popüler kültürün fahişesi.
    4 -1 ... benlik bisey var mi
  • yalnızlığa iyi gelen şeyler

    354.
    Daha çok yalnızlık.
    ... benlik bisey var mi
  • türkiyeye gelmiş en iyi yabancı golcü

    36.
    Drogba tabi ki amk.

    Not: Ozantufanspor.
    2 -1 ... benlik bisey var mi
  • şeker portakalı

    107.
    biricik oğluma(kedime) ismini verdiğim roman karakteri (bkz: zeze).
    5 ... benlik bisey var mi
  • kızlara sorulacak sorular

    59.
    kızlara sorulacak sorular
    9 -9 ... benlik bisey var mi
  • yabancı dizi önerileri

    31.
    Friends ve Black Mirror serisini izlemeden ölmeyin arkadaşlar.
    1 ... benlik bisey var mi
  • en sevdiğiniz bilgisayar oyunu

    49.
    age of empires 2.
    1 ... benlik bisey var mi
  • doblonun arkasında enişteyle çılgınca sevişmek

    2.
    Üstüne güzel bi mangal da yaktın mı,ohhhhh.
    1 -1 ... benlik bisey var mi
  • 15 haziran 2017 istanbul yağmuru

    4.
    Sultanahmet'te deli atıyor. Ama yağan yağmur değil başka bişey sanki. Dolu olma ihtimali 64,8.
    ... benlik bisey var mi
  • barış atay

    244.
    Akp karşıtı olayım derken dağdaki teröristi savunmak.

    Gebersin amk.
    6 -3 ... benlik bisey var mi
  • gençler arasında yayılan islam düşmanlığı

    43.
    islama inanmıyorum,islam düşmanı da değilim. Sadece ülkemizde değil dünyada islam düşmanlığı artıyor evet. Şimdi akla gelen ilk soru,neden?

    Neden abicim neden? Bak neden insanlar hindulara,şamanlara falan düşman olmuyorda sana oluyor? Şimdi bunun cevabını yazmaya kalksam 3 gün sürer ama mesele o değil. islam dünyası kendisine 'ulan bu kadar insan neden bize günden güne düşman oluyor aceba?' diye sormadığı sürece bu böyle artarak devam edecek ve birgün mutlaka islamı bitirecektir. Onla savaş bunla savaş kendi içinde ki insanlarla bile savaş,napıyosunuz olum siz?
    1 ... benlik bisey var mi
  • tahammül edilemeyen insanlar

    52.
    1-yobaz
    2-samimiyetsiz
    3-herşeyi bilen.
    2 ... benlik bisey var mi
  • age of empires definitive edition

    4.
    4 gözle bekliyorum,işten istifa edip kendimi buna vermeyi planlıyorum.
    2 ... benlik bisey var mi
  • toronto

    23.
    Önümde bir yol var Toronto'ya taşınmak için fakat kararsızım. Burda yaşamış olan veya hali hazırda yaşıyor olan arkadaşlar varsa lütfen bana mesaj yoluyla ulaşabilir mi?
    ... benlik bisey var mi
  • en güzel kız ismi

    202.
    Zeyneptir olum,ne güzel isim lan keşke bütün kızların adı zeynep olsa. Olur da birgün yanlışlıkla kızım olursa ismi hazır en azından.
    2 ... benlik bisey var mi
  • franz kafka sözleri

    19.
    Seni çöpe atacağım poşete yazık
    Bi sigara yakacağım ateşe yazık.
    4 -2 ... benlik bisey var mi
  • seks pozisyonları

    79.
    misyoner pozisyonunda sevişen köylüdür.
    -1 ... benlik bisey var mi
  • sözlük erkeklerinin fotoğrafları

    4322.
    Oğlum hepinizden yakışıklı lan armutlar
    sözlük erkeklerinin fotoğrafları
    16 ... benlik bisey var mi
  • pokemon go

    1010.
    Hile yaptık diye adam mı banlanır orospu çocukları?
    2 -2 ... benlik bisey var mi
  • 6 haziran 2017 arda turan ın basın toplantısı

    6.
    Seneye survivor a katılır 1.05.
    1 ... benlik bisey var mi
  • yeni şeyler getiriyorum